سيمترياد

حاضرم ۵ سال از عمرم رو بدم و مدت كوتاهي رو در سولاريس بگذرونم. در اون سكوت وهم‌آور در ساحل اقيانوس بشينم و در زير نور خورشيد سرخ‌رنگ بذارم موج برداره، پامو لمس كنه، بر ذهنم دست بكشه و با اون كنجكاوي كودكانه‌ش در هزارتوهاي پنهان روانم بگرده.

در زير سرخي آسمونش در ميان سيمتريادهاي پرشكوه قدم بردارم و به درون چاله هاي عميقشون سرك بكشم، در حاليكه با تمام وجود ميدونم كه اين موجود عظيم منو زير نظر داره و چيزهايي رو در من ميبينه كه من سالهاست از يادشون بردم و از خودم پنهانشون كردم.

با تاريكي هوا در شب وهمناكش بنشينم و به ارتعاشات لغزنده تن اقيانوس خيره بشم تا با طلوع آروم خورشيد آبي‌رنگ كم‌كم خوابم ببره، در انتظار هديه‌اي كه وقتي بيدار ميشم در كنارم ظاهر ميشه…

7 پاسخ to “سيمترياد”

  1. مهتاب Says:

    من شدیدا باید برم اینجا…چی کار کنم

  2. آنا Says:

    چرا ال-اس-دی؟! البته اون توهم و اینا آره، اما اگه می خوای کسی در هزار توهای پنهان روانت بگرده و چیزایی را ببینه که مدتهاست از خودت هم پنهانشون کردی، خوب یه سر به من بزن!

  3. بابک Says:

    من هم به شدت موافقم!
    2 سال هم میذارم روش اگه جورج کلونی بشم.
    …………………………………………………………………….

    ولخرجي نكن دكتر! كم مياريا!

  4. آفتاب Says:

    یه سر دیگه بیا عکساشم گذاشتم!

  5. زانا Says:

    اگه 5 سال آخرش باشه منم پایه م!

    …………………………………………..

    مشكل اينه كه نميشه فهميد ۵ سال آخرش كي‌اه!

  6. رضا Says:

    اوه اوه گربه رو نگو كه بدجور تو تركم! يه خورده فقط سيستم لازم داره ولي بد توهمي ميده لامصب!!

  7. امیر ج Says:

    ای بابا … رضا جان!دست بردار! تو خونواده داری! این جایی که تو می خوای بری ففط یه چیز می برتت … اونم ال اس دی یا کانابیس! :0
    البته احمد و بابک می دونن از گربه هم تو بعضی رفرنس های معتبر مثل سات پارک استفاده شده!

پاسخی بگذارید

