هشدار!

از من گفتن! فردا نگين نگفتي‌ها!

Lost رو نبينين! بد اعتيادي مياره! اين ندا يه seasonشو برده ما مونديم تو خماري!

9 پاسخ to “هشدار!”

  1. بابك Says:

    براي اينكه من رو ترك بدن فرستادن پادگان. روزاي اول خيلي سخت بود.

  2. حجت Says:

    حالا کجاهاشی؟ سیزن چند؟! هنوز …. شده؟ فهمیدی که ….؟!

  3. ندا Says:

    داداش صد بار نگفتم مصرفتو یهو بالا نبر توش میمونی؟
    اخه من ادست شما مصرف کننده های بی ملاحظه چیکار کنم.
    صبر داشته باش محموله تو راهه دادم اشغر بیاره فقط گرفتنت نگی منو میشناسیا.من پروندم سیاهه

  4. رضا Says:

    به اشكان!

    راست ميگي! دلم برات كباب شد! چي ميكشي تو!

  5. اشکان Says:

    برادر پس من چی بگم که اونا را برداشته اومده اونجا.

  6. امیر ج Says:

  7. ثنا Says:

    من دیدم دیر گفتی.تازه احمد و امیر هم از دست رفتن!!!

  8. زانا Says:

    وای به روزی که دکترها معتاد بشن!

  9. آفتاب Says:

    من میخوام تازه شروع کنم به دیدنش! ای داد!

پاسخی بگذارید

