مواد منفجره!

فعلا كه چندان حال و وقت مطلب جدي نوشتن ندارم يكم مطلب غيرجدي بنويسم!

جوگيري واقعا بيماري خطرناكيه! وقتي شعار اخلاق‌گرايي و امر به معروف انقدر شبانه روز به خورد مردم داده ميشه و در وجود آحاد ملت نهادينه ميشه كه از منافذ بدنشون بيرون ميريزه به وضعيتي دچار ميشيم كه امروز هستيم! وضعيتي كه هر پديده خوبي تبديل ميشه به يه هجو خنده‌دار و بي‌مصرف. توروخدا به اين سربرگها نگاه كنين! آخه يعني چي؟!

يا مثلا اين!

به نظر شما همنشيني با آدمهاي لاابالي موجب بدگمانيه كيه؟ شما؟ آدمهاي لاابالي؟ مردم؟ امام حسين؟ خونه‌شون؟

اين يكي كه ديگه آخرشه. فقط فكر كنين كه شما رييس يه مركز تحقيقاتي هستين و با چنين توصيه‌اي مواجه ميشين:

با اين موضوع كه واقعا موافقم! بابا! از حمل مواد منفجره در جيبهايتان اجتناب كنين ديگه!
قابل توجه عزيزان استشهادي!

6 پاسخ to “مواد منفجره!”

  1. رضا Says:

    سلام بر سوسن جون اينا!

    تبريك ورود

    تفاوت اصلي عكسم با خودم رو در وب لاگت اعلام كردم!

  2. سوسن جون Says:

    سلام
    من يك عكس‌ كه فكر مي‌كنم شما باشين، توي وبلاگم گذاشتم. واقعاً شما اين شكلي هستين؟

  3. سهراب Says:

    همین امرهای به معروف گاها خیلی هم مفیدند، باید بهشون دقت کرد. نه مثل من که به معروف نوشته کنار صندلی پارک دقت نکردم: رنگی نشوید!

  4. بیتا Says:

    احساس کردم وقتی می گی «استشهادی» ، منظورت با منه!
    خواستم بهت اطمینان بدم که از این چیزا توی جیبم نمی ذارم ، دم و دستگاهای ما برای انتقال مواد منفجره پیشرفته تر از این حرفاس!

  5. آفتاب Says:

    ميبيني؟ دوستت داره و ميخواد از آخرين نصايحت آگاه بشه! پيشنهاد ميكنم همين توصيه مواد محترقه رو شب امتحان براش بفرستي!!

  6. سبحان Says:

    من وبلاگتون رو در لیست وبلاگهای بروز شده دیدم! از آشنایی با شما و وبلاگ خوبتون خوشبختم

    راستش وقت نکردم همه مطالبو بخونم ولی این آخرین پست خیلی جالب بود!

    وبلاگ ما ماله یه دبیرستانه! دبیرستان ویژه علوم انسانی!

    خواستم از شما دعوت کنم به وبلاگ ما یه سری بزنید

    دوست دارم شب های امتحان از آخرین نصایح شما آگاه بشم!

    منتظر توصیه های قشنگ و سازنده تون هستم!

    دوستت دارم!

    ***:::…موفق باشی….:::***

پاسخی بگذارید

