تخدير!

بازم وسط يه مطلب يه چيز بي ربط بگم!

بعضي وقتا بايد يه چيزايي رو كه هر روز ميبينيم و بهشون عادت كرديم يه دور ديگه ببينيم. يه تخدير عجيبي هست توي عادت كردن! وقتي يه چيزي رو هر روز ديدي و تجربه كردي ديگه مغزت واقعا اونو نميبينه. بايد ازش به زور بخواي

ميخواين مثال بزنم؟

اين آرم رو كه ميشناسين و صدها بار باهاش برخورد كردين:
ut2
هيچوقت از خودتون پرسيدين اين اصلا چيه؟

اين آرم تقليديه از يه گچبري ساساني در تيسفون كه البته فكر كنم يه نمونه‌اش هم توي موزه ايران باستان يا موزه تبريز باشه (مطمئن نيستم كجا ديدمش)

طراحي استاد محسن مقدم در دهه ۵۰ !


وسط دو بال به خط پهلوي يه كلمه نوشته شده كه بعضي‌ها فكر ميكنن به معني «فزوني» باشه. محسن مقدم سعي كرده كلمه دانشگاه تهران رو هم با همين فونت بنويسه.

تخدير عادت چيز خطرناكيه…

3 پاسخ to “تخدير!”

  1. بابك Says:

    سلام خوبي؟
    اگه به وبلاگ من مراجعه كني من هم قول ميدم،عادت كنم روزي 50 بار (بيش از اين نمي‌تونم) بيام وبلاگت رو ببينم.
    اين رو از كجا اوردي؟ خيلي جالب بود.

  2. آفتاب Says:

    سلام خوبي؟
    آخه چرا دوس نداري بازديد وبلاگت 100 برابر بشه؟ وبلاگ منو نمي بيني؟ 800 هزار بازديد دارم در روز! اگه به وبلاگم مراجعه كني، خودم روزي 598 بار رو وبلاگت كليك مي كنم كه بازديدش بره بالا و تو كيف كني!
    بعد از شوخي، مطلبت مثل هميشه عالي بود!

  3. بهناز Says:

    سلام خوبی عزیز؟؟
    من میتونیم بازدیدتو 10 برابر ببرم بالا
    وبلاگ من بازدیدش بیش از 10000بازدید در روزه
    اگه میخوای بازدیدت خیلی زیاد بشه حتما به وبلاگم مراجعه کن

پاسخی بگذارید

