اختراع

تکه های مرغ رو هم جداگانه میپزیم. کمی آبدار بمونه

اسپاگتی یا از اون ماکارونی های تکه ای رو میجوشونیم و آبکش میکنیم. بعد میریزیمش تو ظرف مرغ و میذاریم با آب مرغ دم بکشه.

نصف لیوان ماست، چند قاشق خامه، روغن زیتون، آب نارنج، نمک و فلفل. خوب میزنیمش تا یکنواخت بشه

سس رو روی ماکارونی میریزیم و لذت میبریم. خودم اختراعش کردم !!!

4 پاسخ to “اختراع”

  1. حمید رضا Says:

    سلام

    وبلاگ خیلی قشنگی داری تبریک میگم

    اگه دوست داشتین یه سر به من بزنید

    نظرتون در مورد تبادل لینک چیه؟

    منتظرتون میمونم

    موفق باشید

  2. کلمه Says:

    چه کنیم که فعلا دوران رژیم گرفتن رضاست و ما از خوردن خیلی از غذاهای خوشمزه محروم! اگه واقعا هنر آشپزی داری غذاهایی اختراع کن که توش کربوهیدرات نداشته باشه! لیپید اصلا اشکالی نداره البته. من تا قبل از این رژیم پسامدرن رضا، به اهمیت کربوهیدرات در مزه غذا واقف نبودم!

  3. بابك Says:

    من هم خوردم بسيار عالي بود! در زمان الهام شدن اين اختراع من حضور غير فعال داشتم.
    به آفتاب: علاوه بر كربوهيدرات، ليپيد هم داره.

  4. آفتاب Says:

    فوق العاده بد این نوشته ت! فقط حیف که ماکارونی کربوهیدرات داره!

پاسخی بگذارید

